Текущее время: 06 май, 2024, 21:53






 Страница 1 из 3 [ Сообщений: 48 ]  На страницу 1, 2, 3  След.
Автор Сообщение
 Сообщение 28 май, 2008, 11:48     [UA] Движение спец транспорта с маячками
 
Не в сети
Аватара пользователя

С нами с: 18.01.2008
Сообщения: 398
Откуда: Днепропетровск
Вот возник интересный вопрос!
Условие
Имеется спец ТС (например, скорая), едет эта скорая по вызову с включенным проблесковым маячком, но "молча" - без сирены.
Вопросы:
1. Может ли такая скорая отступать от требований ПДД, как это указано в п.3.1. ПДД Украины?
2. Требования каких пунктов раздела 8 водитель скорой игнорировать не имеет права?
3. Что может означать фраза "При отсутствии необходимости привлечения доп внимания спец сигнал может быть выключен", т.е. непонятна первая часть, какая необходимость дожна отсутствовать?

Может и Никвлад что-то напишет на эту тему :)



_________________
"Невозможно вести честный и искренний спор с дураком" (с) афоризм
 
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Сообщение 28 май, 2008, 11:55     
 
Не в сети

С нами с: 10.01.2008
Сообщения: 1041
Откуда: Киев
Так в ПДД ведь всё написано :)
1. Да.
2. Все, кроме сигналов регулировщика.
3. Должна отсутствовать необходимость привлечения внимания. То есть по умолчанию сирена выключена, а когда мигалок недостаточно, она включается.



_________________
С уважением, Дмитрий.
 
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Сообщение 28 май, 2008, 12:01     
 
Не в сети
Аватара пользователя

С нами с: 18.01.2008
Сообщения: 398
Откуда: Днепропетровск
DD писал(а):
Так в ПДД ведь всё написано :)
1. Да.
2. Все, кроме сигналов регулировщика.
3. Должна отсутствовать необходимость привлечения внимания. То есть по умолчанию сирена выключена, а когда мигалок недостаточно, она включается.


Суть фишки я потом расскажу, а Вы пока скажите номера пунктов раздела 8 от которых отклоняться нельзя. Для упрощения выложу весь раздел 8
8. РЕГУЛЮВАННЯ ДОРОЖНЬОГО РУХУ

8.1. Регулювання дорожнього руху здійснюється за допомогою дорожніх знаків, дорожньої розмітки, дорожнього обладнання, світлофорів, а також регулювальниками.

8.2. Дорожні знаки можуть установлюватися тимчасово і постійно. Тимчасові дорожні знаки розміщуються на переносних пристроях, дорожньому обладнанні або закріплюються на щиті з фоном жовтого кольору і мають перевагу перед постійними дорожніми знаками та дорожньою розміткою.

8.3. Сигнали регулювальника мають перевагу перед сигналами світлофорів та вимогами дорожніх знаків пріоритету і є обов'язковими для виконання.

Сигнали світлофорів, крім жовтого миготливого, мають перевагу перед дорожніми знаками пріоритету.

Водії та пішоходи повинні виконувати додаткові вимоги регулювальника, навіть якщо вони суперечать сигналам світлофорів, вимогам дорожніх знаків і розмітки.

8.4. Дорожні знаки (додаток 1) поділяються на групи:

а) попереджувальні знаки. Інформують водіїв про наближення до небезпечної ділянки дороги і характер небезпеки. Під час руху по цій ділянці необхідно вжити заходів для безпечного проїзду;

б) знаки пріоритету. Встановлюють черговість проїзду перехресть, перехрещень проїзних частин або вузьких ділянок дороги;

в) заборонні знаки. Запроваджують або скасовують певні обмеження в русі;

г) наказові знаки. Показують обов'язкові напрямки руху або дозволяють деяким категоріям учасників рух по проїзній частині чи окремих її ділянках, а також запроваджують або скасовують деякі обмеження;

ґ) інформаційно-вказівні знаки. Запроваджують або скасовують певний режим руху, а також інформують учасників дорожнього руху про розташування населених пунктів, різних об'єктів, територій, де діють спеціальні правила;

д) знаки сервісу. Інформують учасників дорожнього руху про розташування об'єктів обслуговування;

е) таблички до дорожніх знаків. Уточнюють або обмежують дію знаків, разом з якими вони встановлені.

8.5. Дорожня розмітка (додаток 2) поділяється на горизонтальну та вертикальну і використовується окремо або разом з дорожніми знаками, вимоги яких вона підкреслює або уточнює.

8.5.1. Горизонтальна дорожня розмітка встановлює певний режим і порядок руху. Наноситься на проїзній частині або по верху бордюру у вигляді ліній, стрілок, написів, символів тощо фарбою чи іншими матеріалами відповідного кольору згідно з пунктом 1 розділу 34 цих Правил.

8.5.2. Вертикальна розмітка у вигляді смуг білого і чорного кольору на дорожніх спорудах та елементах обладнання доріг призначена для зорового орієнтування.

8.6. Дорожнє обладнання застосовується як допоміжний засіб регулювання дорожнього руху.

До нього належать:

а) огородження і світлове сигнальне обладнання в місцях будівництва, реконструкції та ремонту доріг;

б) попереджувальні світлові круглі тумби, що встановлюються на розділювальних смугах або острівцях безпеки;

в) напрямні стовпчики, що призначені для забезпечення видимості зовнішнього краю узбіч і небезпечних перешкод в умовах недостатньої видимості. Позначаються вертикальною розміткою і повинні бути обладнані світлоповертачами: праворуч - червоного кольору, ліворуч - білого;

г) опуклі дзеркала для розширення оглядовості водіям транспортних засобів, які проїжджають перехрестя чи інше небезпечне місце з недостатньою оглядовістю;

ґ) дорожні огородження на мостах, шляхопроводах, естакадах, насипах та інших небезпечних ділянках доріг;

д) пішохідні огородження в небезпечних для переходу проїзної частини місцях.

8.7. Світлофори (додаток 3) призначені для регулювання руху транспортних засобів і пішоходів, мають світлові сигнали зеленого, жовтого, червоного і біло-місячного кольорів, які розташовані вертикально чи горизонтально. Сигнали світлофора можуть бути з нанесеною суцільною чи контурною стрілкою (стрілками), із силуетом пішохода, Х-подібні.

8.7.1. У світлофорах з вертикальним розташуванням сигналів сигнал червоного кольору - зверху, зеленого - знизу, а з горизонтальним: червоного - ліворуч, зеленого - праворуч.

8.7.2. Світлофори з вертикальним розташуванням сигналів можуть мати одну або дві додаткові секції з сигналами у вигляді зеленої стрілки (стрілок), що розташовуються на рівні сигналу зеленого кольору.

8.7.3. Сигнали світлофора мають такі значення:

а) зелений дозволяє рух;

б) зелений у вигляді стрілки (стрілок) на чорному фоні дозволяє рух у зазначеному напрямку (напрямках). Таке саме значення має сигнал у вигляді зеленої стрілки (стрілок) у додатковій секції світлофора.

Сигнал у вигляді стрілки, що дозволяє поворот ліворуч, дозволяє й розворот, якщо він не заборонений дорожніми знаками.

Сигнал у вигляді зеленої стрілки (стрілок) у додатковій (додаткових) секції, увімкнений разом із зеленим сигналом світлофора, інформує водія про те, що він має перевагу в зазначеному стрілкою (стрілками) напрямку (напрямках) руху перед транспортними засобами, що рухаються з інших напрямків;

в) зелений миготливий дозволяє рух, але інформує про те, що незабаром буде ввімкнено сигнал, який забороняє рух.

Для інформування водіїв про час (у секундах), що залишився до кінця горіння сигналу зеленого кольору, можуть застосовуватися цифрові табло;

г) чорна контурна стрілка (стрілки), нанесена на основний зелений сигнал, інформує водіїв про наявність додаткової секції світлофора і вказує інші дозволені напрямки руху ніж сигнал додаткової секції;

ґ) жовтий забороняє рух і попереджає про наступну зміну сигналів; 

д) жовтий миготливий сигнал або два жовтих миготливих сигнали дозволяють рух і інформують про наявність небезпечного нерегульованого перехрестя або пішохідного переходу;

е) червоний сигнал, у тому числі миготливий, або два червоних миготливих сигнали забороняють рух.

Сигнал у вигляді зеленої стрілки (стрілок) у додатковій (додаткових) секції разом з жовтим або червоним сигналом світлофора інформує водія про те, що рух дозволяється у вказаному напрямку за умови безперешкодного пропуску транспортних засобів, які рухаються з інших напрямків;

є) поєднання червоного і жовтого сигналів забороняє рух і інформує про наступне вмикання зеленого сигналу;

ж) чорні контурні стрілки на червоному і жовтому сигналах не змінюють значення цих сигналів та інформують про дозволені напрямки руху при зеленому сигналі;

з) вимкнений сигнал додаткової секції забороняє рух у напрямку, вказаному її стрілкою (стрілками).

8.7.4. Для регулювання руху транспортних засобів по смугах проїзної частини, напрямок руху на яких може змінюватися на протилежний, застосовуються реверсивні світлофори з червоним Х-подібним сигналом і зеленим сигналом у вигляді стрілки, спрямованої вниз. Ці сигнали забороняють або дозволяють рух по смузі, над якою вони розташовані.

Основні сигнали реверсивного світлофора можуть бути доповнені жовтим сигналом у вигляді стрілки, нахиленої по діагоналі вниз праворуч, увімкнення якого забороняє рух по смузі, позначеній з обох боків дорожньою розміткою 1.9, і інформує про зміну сигналу реверсивного світлофора та необхідність перестроювання на смугу руху праворуч.

При вимкнених сигналах реверсивного світлофора, що розташований над смугою, позначеною з обох боків дорожньою розміткою 1.9, в'їзд на цю смугу заборонено.

8.7.5. Для регулювання руху трамваїв можуть застосовуватися світлофори з чотирма сигналами біло-місячного кольору, розташованими у вигляді літери "Т".

Рух дозволяється лише в разі ввімкнення одночасно нижнього сигналу і одного або кількох верхніх, з яких лівий дозволяє рух ліворуч, середній - прямо, правий - праворуч. Якщо ввімкнено лише три верхні сигнали - рух заборонено.

У разі вимкнення чи несправності трамвайних світлофорів водії трамваїв повинні керуватися вимогами світлофорів із світловими сигналами червоного, жовтого і зеленого кольорів.

8.7.6. Для регулювання руху на залізничних переїздах використовуються світлофори з двома червоними сигналами або одним біло-місячним і двома червоними, які мають такі значення:

а) миготливі червоні сигнали забороняють рух транспортних засобів через переїзд;

б) миготливий біло-місячний сигнал показує, що сигналізація справна і не забороняє руху транспортних засобів.

На залізничних переїздах одночасно із заборонним сигналом світлофора може бути ввімкнено звуковий сигнал, який додатково інформує учасників дорожнього руху про заборону руху через переїзд.

8.7.7. Якщо сигнал світлофора має вигляд силуету пішохода, його дія поширюється лише на пішоходів, при цьому зелений сигнал дозволяє рух, червоний - забороняє.

Для сліпих пішоходів може бути ввімкнено звуковий сигнал, який дозволяє рух пішоходів.

8.8. Сигнали регулювальника. Сигналами регулювальника є положення його корпуса, а також жести руками, в тому числі з жезлом або диском з червоним світлоповертачем, які мають такі значення:

а) руки витягнуті в сторони, опущені або права рука зігнута перед грудьми:

з лівого і правого боків - дозволено рух трамвая прямо, нерейковим транспортним засобам - прямо і праворуч; пішоходам дозволено переходити проїзну частину за спиною та перед грудьми регулювальника;

з боку грудей і спини - рух усіх транспортних засобів і пішоходів заборонено;

б) права рука витягнута вперед:

з лівого боку - дозволено рух трамвая ліворуч, нерейковим транспортним засобам - у всіх напрямках; пішоходам дозволено переходити проїзну частину за спиною регулювальника;

з боку грудей - усім транспортним засобам дозволено рух лише праворуч;

з правого боку та спини - рух усіх транспортних засобів заборонено; пішоходам дозволено переходити проїзну частину за спиною регулювальника;

в) рука піднята вгору:

рух усіх транспортних засобів і пішоходів заборонено в усіх напрямках.

Жезл використовується тільки працівниками підрозділів Державтоінспекції та військової інспекції безпеки дорожнього руху.

Для привертання уваги учасників дорожнього руху використовується сигнал, поданий свистком.

Регулювальник може подавати інші сигнали, зрозумілі водіям і пішоходам.

8.9. Вимога про зупинку транспортного засобу подається працівником міліції:

а) жезлом або рукою, що вказує на цей транспортний засіб;

б) за допомогою увімкненого проблискового маячка синього і червоного або лише червоного кольору та (або) спеціального звукового сигналу;

в) за допомогою гучномовного пристрою;

г) за допомогою спеціального табло, на якому зазначається вимога про зупинку транспортного засобу.

Водій повинен зупинити транспортний засіб у місці, на яке йому буде вказано, з дотриманням правил зупинки.

8.10. У разі подання світлофором (крім реверсивного) або регулювальником сигналу, що забороняє рух, водії повинні зупинитися перед дорожньою розміткою 1.12 (стоп-лінія), дорожнім знаком 5.62 "Місце зупинки", якщо їх немає - не ближче 10 м до найближчої рейки перед залізничним переїздом, перед світлофором, пішохідним переходом, а якщо і вони відсутні та в усіх інших випадках - перед перехрещуваною проїзною частиною, не створюючи перешкод для руху пішоходів.

8.11. Водіям, які в разі ввімкнення жовтого сигналу або підняття регулювальником руки вгору не можуть зупинити транспортний засіб у місці, передбаченому пунктом 8.10 цих Правил, не вдаючись до екстреного гальмування, дозволяється рухатися далі за умови забезпечення безпеки дорожнього руху.

8.12. Забороняється самовільно встановлювати, знімати, пошкоджувати чи закривати дорожні знаки, технічні засоби організації дорожнього руху (втручатись у їх роботу), розташовувати плакати, афіші, рекламні носії та встановлювати пристрої, які можуть бути прийняті за знаки та інші пристрої регулювання дорожнього руху або можуть погіршити їх видимість чи ефективність, осліпити учасників дорожнього руху, відволікти їхню увагу і поставити під загрозу безпеку дорожнього руху.



_________________
"Невозможно вести честный и искренний спор с дураком" (с) афоризм
 
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Сообщение 28 май, 2008, 12:12     
 
Не в сети

С нами с: 10.01.2008
Сообщения: 1041
Откуда: Киев
Дело в том, что многие пункты 8 раздела написаны так, что отступать можно только от части пункта.
К примеру, пункт 8.1 -- разрешается отступить от слов за допомогою дорожніх знаків, дорожньої розмітки, дорожнього обладнання, світлофорів, а також ;)

Продолжать буквоедство? ;)



_________________
С уважением, Дмитрий.
 
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Сообщение 28 май, 2008, 12:28     
 
Не в сети
Аватара пользователя

С нами с: 18.01.2008
Сообщения: 398
Откуда: Днепропетровск
Задам вопрос с другой строны. от п.8.9. отступать можно или нет?



_________________
"Невозможно вести честный и искренний спор с дураком" (с) афоризм
 
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Сообщение 28 май, 2008, 12:34     
 
Не в сети

С нами с: 10.01.2008
Сообщения: 1041
Откуда: Киев
Jerri74 писал(а):
от п.8.9. отступать можно или нет?

Можно, поскольку описанные сигналы не входят в перечень сигналов регулировщика, т.е. в момент подачи требования об останивке работник милиции перестаэт быть регулировщиком.
Вот если он остановит с использованием 8.8 -- тогда нельзя отступать.



_________________
С уважением, Дмитрий.
 
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Сообщение 28 май, 2008, 12:46     
 
Не в сети
Аватара пользователя

С нами с: 18.01.2008
Сообщения: 398
Откуда: Днепропетровск
DD писал(а):
Вот если он остановит с использованием 8.8 -- тогда нельзя отступать

Но тогда остановится весь поток, а не определенное регулировщиком ТС, т.к.
"в) рука піднята вгору:
рух усіх транспортних засобів і пішоходів заборонено в усіх напрямках"

В принципе я так и думал.
А вопрос у меня родился после дебатов вот здесь
http://forum.liga.net/Messages.asp?did=88581&page=2
топикстартер - audima



_________________
"Невозможно вести честный и искренний спор с дураком" (с) афоризм
 
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Сообщение 28 май, 2008, 12:53     
 
Не в сети

С нами с: 10.01.2008
Сообщения: 1041
Откуда: Киев
Jerri74 писал(а):
Но тогда остановится весь поток, а не определенное регулировщиком ТС, т.к.
"в) рука піднята вгору:
рух усіх транспортних засобів і пішоходів заборонено в усіх напрямках"


Всё правильно. Регулировщик регулирует движение, ему безразлично отдельно взятое ТС.
А как только регулировщику становится интересно отдельно взято ТС, он перестаёт быть регулировщиком. Тогда это ТС включает мигалки и возлагает на него ПДД :)



_________________
С уважением, Дмитрий.
 
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Сообщение 28 май, 2008, 13:08     
 
Не в сети
Аватара пользователя

С нами с: 18.01.2008
Сообщения: 398
Откуда: Днепропетровск
DD писал(а):
и возлагает на него ПДД

это в цытатнег :-))) надо взять на вооружение ;-) "А возложу я на вас ...ПДД" :-)



_________________
"Невозможно вести честный и искренний спор с дураком" (с) афоризм
 
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Сообщение 28 май, 2008, 13:31     
 
Не в сети
Аватара пользователя

С нами с: 06.01.2008
Сообщения: 15229
Изображения: 657
Откуда: Москва
Jerri74 писал(а):
А возложу я на вас ...ПДД

Слишком культурно :) "лОжил я ПДД и всё остальное на Ваше требование об остановке" - вот это по нашему :)


 
 Профиль Отправить личное сообщение Персональный альбом  
 
 Сообщение 28 май, 2008, 13:46     
 
Не в сети
Аватара пользователя

С нами с: 18.01.2008
Сообщения: 398
Откуда: Днепропетровск
adybov писал(а):
вот это по нашему
по-бразильски?;)



_________________
"Невозможно вести честный и искренний спор с дураком" (с) афоризм
 
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Сообщение 28 май, 2008, 14:47     
 
Не в сети
Аватара пользователя

С нами с: 06.01.2008
Сообщения: 15229
Изображения: 657
Откуда: Москва
Jerri74 писал(а):
по-бразильски?

По СНГ-овски :D


 
 Профиль Отправить личное сообщение Персональный альбом  
 
 Сообщение 28 май, 2008, 15:39     
 
Не в сети

С нами с: 10.01.2008
Сообщения: 1464
Откуда: Харьковская область
2 Jerri74
Я audima знаю лично ! :) При встрече по-пацански с ним разобраться? :)


 
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Сообщение 28 май, 2008, 15:57     
 
Не в сети
Аватара пользователя

С нами с: 18.01.2008
Сообщения: 398
Откуда: Днепропетровск
Саша, я Вас умоляю :)))) :) оно Вам надо? Вы ему лучше по-пацански ПДД разъясните 8) . Хотел еще про вежливость дописать, а потом задумался, а как это можно объяснить понятие вежливости по-пацански :lol:



_________________
"Невозможно вести честный и искренний спор с дураком" (с) афоризм
 
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Сообщение 28 май, 2008, 16:19     
 
Не в сети

С нами с: 10.01.2008
Сообщения: 1464
Откуда: Харьковская область
Дима (audima) - адвокат, очень не глупый человек, когда-то выиграл у Лиги ноутбук ,решив самым оригинальным способом конкурсную задачку Лиги.
А вот с ПДД ,наверное, не сложилось....хотя автомобиль у Димки имеется. :)
Но как и подобает настоящему адвокату- фиг он признает свою ошибку или заблуждение! :)


 
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Сообщение 28 май, 2008, 16:37     
 
Не в сети
Аватара пользователя

С нами с: 18.01.2008
Сообщения: 398
Откуда: Днепропетровск
Я ни сколько не сомневаюсь в том что он неглупый человек. И про его подвиги в виде выигрыша ноута у Лиги, а так же то, что, если правильно помню, соавтор какой-то книги.
шкода писал(а):
Но как и подобает настоящему адвокату- фиг он признает свою ошибку или заблуждение!

А вот в этом я уже имел счатье убедиться в конце позапрошлого года -)).

Ну и я Овен еще тот :)



_________________
"Невозможно вести честный и искренний спор с дураком" (с) афоризм
 
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Сообщение 28 май, 2008, 18:35     
 
Не в сети

С нами с: 25.01.2008
Сообщения: 403
Откуда: Москва РФ
DD писал(а):
Jerri74 писал(а):
А как только регулировщику становится интересно отдельно взято ТС, он перестаёт быть регулировщиком.


а почему он перестает быть регулировщиком? и кем он становится?

разве требование об остановке отдельного ТС не относится к регулированию движения?

кмк (да и согласно ПДД) сотрудник ГАИ может остановить скорую с включенными специальными сигналами, в том случае,
если ее действия угрожают безопасности дорожного движения


 
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Сообщение 29 май, 2008, 9:37     
 
Не в сети

С нами с: 10.01.2008
Сообщения: 1041
Откуда: Киев
Max Sintra писал(а):
а почему он перестает быть регулировщиком? и кем он становится?

Тем, кем он был до этого. Сотрудником милиции. Или дружинником. Суть в том, что "регулировщик" -- не должность, это функция. Сигналы (и позы ;) ), описанные в 8.8 -- это функциональные сигналы регулирования.
ПДД писал(а):
регулювальник - працівник міліції, військової інспекції безпеки дорожнього руху, дорожньо-експлуатаційної служби, черговий на залізничному переїзді, поромній переправі, які мають відповідне посвідчення та екіпіровку (формений одяг або розпізнавальний знак, нарукавна пов'язка, жезл, диск з червоним сигналом чи світлоповертачем, червоний ліхтар або прапорець) і регулюють дорожній рух;

Max Sintra писал(а):
разве требование об остановке отдельного ТС не относится к регулированию движения?

Конечно же, нет (ИМХО :) ). Задачи, объекты и методы разные. Регулирование работает с дорожной сетью, задача -- управлять пропускной способностью, методы -- дорожные знаки, разметка, светофоры и регулировщик. Остановка ТС (пункт 8.9) направлена на отдельное ТС, ставит целью предупреждение/пресечение правонарушения и использует методы из 8.9 ПДД.
Max Sintra писал(а):
кмк (да и согласно ПДД) сотрудник ГАИ может остановить скорую с включенными специальными сигналами, в том случае,
если ее действия угрожают безопасности дорожного движения

Совершенно верно, но только как регулировщик. Жезл в небо. Или позой. Другие способы, кроме как из 8.8, игнорируются водителем скорой помощи, и вполне законно.



_________________
С уважением, Дмитрий.
 
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Сообщение 29 май, 2008, 10:03     
 
Не в сети
Аватара пользователя

С нами с: 18.01.2008
Сообщения: 398
Откуда: Днепропетровск
Max Sintra писал(а):
DD писал(а):
А как только регулировщику становится интересно отдельно взято ТС, он перестаёт быть регулировщиком.

Наверное вот так :)

Max Sintra писал(а):
а почему он перестает быть регулировщиком? и кем он становится?

разве требование об остановке отдельного ТС не относится к регулированию движения?

кмк (да и согласно ПДД) сотрудник ГАИ может остановить скорую с включенными специальными сигналами, в том случае,
если ее действия угрожают безопасности дорожного движения

Есть документ, называется Инструкция о деятельности подразделений ДПС ГАИ МВД Украины. http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?page=1&nreg=z1243-06 и вот в ней указано, что регулирование дорожного движения это одна из 21 обязанностей работника ДПС (п.7.1.9.), к слову, там приведено определение, что такое дорожное движение. А Приложение 1 к этому документу приводит перечень жестов инспектора ДПС при регулировании дорожного движения (регулировщика). Другие жесты ИДПСа подаются при осуществлении ИДПСом функций контроля соблюдения участниками ДД правил, норм и стандартов в сфере БДД.

Ну а как регулировщик может остановить спецтранспорт, DD уже написал :)



_________________
"Невозможно вести честный и искренний спор с дураком" (с) афоризм
 
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Сообщение 16 сен, 2010, 16:04     Преимущество транспорта со спецсигналами и не только
 
Не в сети

С нами с: 01.09.2010
Сообщения: 24
Откуда: Москва
Сегодня двигался по Ленинградскому шоссе в сторону области, в крайнем левом ряду. Движение было сильно затруднено из-за дорожных работ. В районе поворота на Фестивальную улицу в боковое зеркало заметил приближающийся автомобиль ДПС с включенными проблесковыми маячками и с "кря-кря фау-фау". Двигался этот автомобиль очень медленно по причине того что из левого ряда практически не было возможности уйти правее по причини плотного потока автотранспорта. В итоге ДПС висит у меня на хвосте, с горем пополам я перестроился правее практически в притирку к автомобилю следующего справа от меня, перестроившись я остановился и оказался на двух полосах. Проезжает автомобиль ДПС, за ним дыша ему под хвост протискивается мадам, данная мадам задевает своим зеркалом мое зеркало и следует дальше не останавливаясь. Далее эту мадам кто-то отсекает от патрульной машины и у меня получается поравнятся с ней рядом. Ровняюсь, открываю окно и вежливо говорю сдай права обратно в ту палатку в которой покупала, в ответ я слышу что я оказывается другой ориентации, еще много ласковых слов и добавляет что это я виноват так как она следовала по левой полосе а я залез на два ряда. Тут понесло Остапа, она узнала чем она занимается по ночам, что её усердия напрасны так как в её возрасте уже бы давно накопила на авто получше, так же я ей сообщаю что когда она задела мне зеркало я стоял и никуда не перестраивался пропускал авто ДПС, в итоге мне показывают знак которого нет на форуме в смайлах и едет преспокойно дальше.

1. Вызывать ИДПС я не стал так как знал что у меня нет повреждений (что было у неё меня не волнует), да и с места сдвинулся потом.
2. Я понял что если бы была авария с повреждениями и если бы она уехала а я остался на месте ДТП то был бы прав я.
3. Я понял что если бы была авария с повреждениями и если бы мы оба остались на месте то был бы виновен я так как она двигалась по своей полосе а я нехороший человек сразу по двум двигался.
4. То же самое что и 3-й пункт но был бы видеорегистратор то смог бы доказать свою невиновность.

Поправьте если не так понял.


 
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
 Страница 1 из 3 [ Сообщений: 48 ]  На страницу 1, 2, 3  След.


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 5


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  

cron


Размещение рекламы на сайте adybov.ru